• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En modern Omega som ger mig ha-begär

SIRdavid

Panerai
Om man verkligen vill ha något helt annorlunda och kanske redan har några klockor samt har onödigt med pengar så kanske det finns en marknad. För min personliga del, diss.
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Denna design I mina ögon påminner om tidtagaruret ens gympalärare hade i ett snöre runt halsen när han tog tid på 100 meters loppen i högstadiet tilltalar mig inte. Men å andra sidan är det ju inte jag som skall köpa klockan.
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Tyckte samma sak så jag köpte mig en Citizen bullhead:
image.jpg


Vi är riktigt bra kompisar nu! :) Tror det handlar mycket om att denna är mindre, blir inte så klumpigt då.

Testa en! ;)
Riktigt fräck!
Vad är det för ref. och från vilket år kommer den? :)

On topic: Jag gillar den, men den nedersta kronan är jag tveksam till. Tycker det är roligt med lite olika färger men priset är ju tråkigt.. Då lär den aldrig riktigt sjunka till ett rimligt begagnatpris heller. Men kul att Omega slänger ur sig nya klockor :)
 
Topp