• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad En Ny CWC Dykare (kvarts) med 3 års garanti *Riktigt billigt mot att köpa en ny själv.

Bebitz

Cartier
Köpte en CWC dykare för ett kort tag sedan (slutet av augusti). Det är kvartsmodellen, utan datum, i matt stål (limiterad utgåva). Jag har bara provat den 2-3 gånger på jobb (kontor). Den är således i absolut toppskick och har 3 års garanti från Silvermans. En riktigt snygg klocka som man känner är av väldigt bra kvalitet. Perfekt beater, då den alltid är redo, verkar tåla mycket och är vattentålig till 300m. CWC dykare ersatte bland annat Rolex Submariner som den brittiska marinens klocka i tjänst på 1980-talet.

Nypris för klocka med frakt från Silvermans:
405 GBP + 20 GBP i frakt = Cirka 5700-5900 kr beroende på hur pundet står mot kronan.

Mitt pris: 4350 kr inkl REK frakt eller F2F i Stockholm.

Bildkavalkad:
IMG_8582 (1).JPG

FullSizeRender (30).jpg

FullSizeRender (31).jpg

FullSizeRender (32).jpg

FullSizeRender (33).jpg

FullSizeRender (34).jpg

FullSizeRender (36).jpg

IMG_8586.JPG

IMG_8590 (1).JPG

IMG_8591 (2).JPG

IMG_8609.JPG


Nypris för klocka med frakt från Silvermans:
405 GBP + 20 GBP i frakt = Cirka 5700-5900 kr beroende på hur pundet står mot kronan.

Mitt pris: 4350 kr inkl REK frakt eller F2F i Stockholm.

Retur: Ingen retur, då pengarna kommer gå till en annan klocka samt att den är ny med 3 års garanti.
 
Senast ändrad:
Topp