• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En oväntad vändning i jakten (paketöppning)

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Grattis! Daytona är riktigt bra, min äldre kusin säger hej :)
image.jpg


Nu är det bara att vänta på att studierna ska ta slut så du kan köpa nöten också för den äger :D
image.jpg
Jag kan bidra med en microlektion i isländska. Naut = Tjur :cool:
 

timel3ss

Breitling
Grattis! Väldigt trevlig tråd att läsa, kul vändning! :) Har skrivit det tidigare, men Daytona med svart tavla är så jäkla rätt. Bilderna du postade är extremt nära att uppgradera den här modellen från "nice to have" till "need to have" i min bok.

o_O:)
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Grattis mannen. Typiskt! Nu missar jag att klämma på den också. Jag blir riktigt sur........ Men glad för dig. Som sagt Rolex är Rolex ( och det ska komma från mig!)
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Grattis mannen. Typiskt! Nu missar jag att klämma på den också. Jag blir riktigt sur........ Men glad för dig. Som sagt Rolex är Rolex ( och det ska komma från mig!)

Tack Tobbe! Du får klämma på en en annan gång! :) ( men det hade varit bättre med en daytona med ett zentih urverk? ;) )
 
Topp