• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En paketöppning åt tjejen

cab

Audemars
2-Faktor
Som sig bör har man ju fått tjejen förstå att klockor är viktigt här i livet.

Jag sålde nyligen hennes gamla Rolle 1002 här på KS och jakten att hitta något större/nyare började.

Tog inte lång tid innan denna damp ner i helgen..


zD1svXw.jpg


Välkänd box och låda.
mTvkTVW.jpg


nd0Yz9a.jpg


2eb90p8.jpg


Ett ws på min handled då hon var på jobbet och jag kunde inte hålla mig =)
fHm0KRo.jpg



En helt ny Aqua terra med Quartz urverket som passar perfekt då hon inte bär klockan varje dag och det var oftast min uppgift att ställa om hennes gamla hela tiden.

Var först ute efter den med grå/svart urtavla men nu i efter hand tycker jag denna passar bättre på en tjej så det blev riktigt lyckat.
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Trevligt, samma sak hemma hos mig.
Tjejen verkar helt oförstående till att ställa in klockan och vrida upp den så nu blir det quartz :)
 
  • Like
Reactions: cab

4cie

Rolex
2-Faktor
Grattis! Det är en fin klocka till dame, funderar också på en sådan eller en DeVille till min dam.
 
  • Like
Reactions: cab

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Härligt! Vilka gentlemen vi har här på forumet, kul också att ni har damer som gillar klockor. Stort grattis till your Lady, randig tavla tycker jag då aldrig är fel...
 
  • Like
Reactions: cab
Topp