• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En paketöppning, det var inte igår!

Ricrob

Patek
Ligger i en rejäl köp/säljtorka just nu men idag kom det hem ett litet gulligt paket iaf!
XWQmL3L.jpg


Fram med niiifen!
V09tMQx.jpg


Bjuder på lite "vänt-kniv-porr" eftersom det råder visst knivintresse här! ;)
(Gerber EZ-Out 450)
iLzyBPg.jpg


Nu så.. Galet fint paketerata!
qFtsD4b.jpg

gGjL5OG.jpg


Ingen fet vit box med krona här inte men däremot en smal grå liten rackare med en relativt bekant logo.
W64UIhK.jpg


Ännu mer plast, måste vara ngt av guld i asken..?
w8gl6ze.jpg


Fan, nu kom frugan hem och jag måste iväg och hämta barn, återkommer med mer bilder om en stund! :D
 

Ricrob

Patek
Yes, nu fick hon för sig att knalla ner till salongen och få pedikyr, så här kommer resten!

Damdadaaa! En gyllene klocka från det gyllene året 1977!
IuNWxCT.jpg


NOS sa säljaren.. Jag tror honom!
LbnSgZ4.jpg

9y0R1GW.jpg

N4lOBYD.jpg


Lite osäker på om buckle och snöre är från -77, vad tror ni?
pcp9D3v.jpg


Galet med en oanvänd digitalare från -77! Inga batterier men en lapp som talar om vilka det ska vara.
2go38Rd.jpg


Ett wristshot måste ju med, även om klockan är död. ;)
QZF093V.jpg
 

Ricrob

Patek
Obs! Det var aldrig meningen att teasa, jag var på väg att gå när frugan fick för sig att fixa fossingarna, så jag fick en halvtimme till för "klock och lek"! :D
 

Ricrob

Patek
Jamen tack så mycket! Efter ett knappt dygn så har jag smält intrycket och insett att jag inte kommer vilja använda den rackaren ändå och är tyvärr också i behov av cash, så är det ngn som är seriöst sugen så har du chansen nu att skicka pm, om en stund hamnar den på k&s.. :bag:
 
Topp