Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

En piratkopia...

Diskussion i 'Diskussion' startad av Rozzy, 5 december 2012.

1. Rozzy
    Trådstartare

Rozzy Friends of KS

Från:
    Stockholm
    ... men den var snygg! Varför har inte Rolex gjort den varianten?
    OK, de hade kunnat skippa den polerade mittlänken och viss störande text, men annars? Vilken färg!

2. daviden

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    Hittat på Ebay eller? ;)

3. max

max Dancing Queen

Från:
    Kungsholmen
    Röda jeans/manchesterbyxor, backslick och så dendär... oh jag ryser av obehag, sorry den faller mig verkligen inte i smaken, men skulle säkert sälja bra. Kan man anhålla om att slippa bubblan i nederkant över texten iaf? :lol:

4. leben

leben El Patrón

Kan man gör en grön kan man väl göra en röd?

Tyckte den var helt ok. En äkta "Coke" :)

5. Pleximannen

Pleximannen Stadsbo

Kan tycka att den inte är värre än den gröna på sätt och vis. Men jag hade ju hellre sett en mattsvart...

6. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Menar du att Rolex borde ta ut svängarna lite? Vilken galen tanke. Skämt å sido, tycker jag absolut att Rolex borde freaka ut lite mer, i alla fall när det gäller färger.

Mårtenssons ur Brookfield