• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En polack bland hermelinerna del II

Jens

Greedo
Då var det dags igen. Ett bud kom i svinottan.

IMG_2526.JPG

IMG_2527.JPG


Bort med Wellpapp!
IMG_2528.JPG


En liten notis.
IMG_2531.JPG


Knäpp upp och tadaaa! Blev så kär i den första så det fick bli den andra också fr Xicorr.

IMG_2532.JPG

Garanti och ett zulu.
IMG_2535.JPG


Baksidan.

IMG_2536.JPG


På med tygsnöret såklart. Gardsjön syns på både bak- och framsida. Vänster krona är en heliumventil.

IMG_2537.JPG


brevid brorsan.

IMG_2538.JPG

Handledsskott.
IMG_2540.JPG


Återkommer med review.




j
 

Bilagor

  • IMG_2527.JPG
    IMG_2527.JPG
    158.2 KB · Visningar: 64

acce1999

Patek
2-Faktor
Hyfsat säker på att jag tryckte på gillaknappen förra gången också, så jag tryckte nu igen. Det är något med skruvarna... och kronorna mitt emot varandra...

A
 

Sirba

Omega
Grattis Jens!

Jag blev inspirerad och köpte en också, nr 115/243 blev det. :)
Åkte motorcykel till just Gardasjön i slutet av 80-talet och campade i en liten by som heter Limone. Många härliga minnen från den MC-trippen gjorde att jag slog till på den här "Garda-klockan".
 

Jens

Greedo
Grattis Jens!

Jag blev inspirerad och köpte en också, nr 115/243 blev det. :)
Åkte motorcykel till just Gardasjön i slutet av 80-talet och campade i en liten by som heter Limone. Många härliga minnen från den MC-trippen gjorde att jag slog till på den här "Garda-klockan".
Bra val! Det får bli en Xicorr-GTG sen! Du kommer garanterat bli nöjd.



J
 
Topp