• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En quartzbeater till Sommaren

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Kände att jag behövde nått billigare ur till sommaren som får agera beater, gärna med vit urtavla men inte hittat något som jag riktigt fastnat för.

Har kikat några gånger här på forumet på bland annat Nagges annons på hans sletna Omega midsize men tänkt att 36 mm är ju alldeles för litet. Men så gick det en tid och man har ju sett flera med DD och DJ i 36 mm och börjat tänka att jo men det kan funka. Så i slutet av förra kontaktade jag Nagge och idag blev det en F2F affär här i Gööööteborg. :)

Den är bra sleten men jag gillar det. :D

8yga3emy.jpg


7a5e2ety.jpg


bedahyhu.jpg
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Gillar den också! Tummen upp!! :)

Ja nu börjar jag äntligen tycka att 40mm är rätt lagom storlek på en klocka men det tog ett tag. Tycker nog att 36mm är på gränsen men kan vara skönt med en lite mindre klocka till sommaren. :)
 

Asplund

Patek
2-Faktor
hade faktiskt tänkt köpa den till sambon men orkade inte med ett projekt, speciellt då jag är sämst på upprustning av klockor.. blir oftast sämre än från början så att säga :D

Den är trevlig!
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
hade faktiskt tänkt köpa den till sambon men orkade inte med ett projekt, speciellt då jag är sämst på upprustning av klockor.. blir oftast sämre än från början så att säga :D

Den är trevlig!

Ja det är inte omöjligt att frugan får den istället men då ska jag åtminstone polera eller byta glaset. :)
 
Topp