• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En rigtig keeper.

Ernesto

Patek
2-Faktor
Jag förstår knappt vad du försöker säga. Din förmåga att uttrycka dig nyanserat på engelska tycks vara begränsad. Skriv på svenska istället.

Här kommer din översättning:

"Jag skulle aldrig sälja min SKX007, för att pengarna inte är bättre än klockan. Den kostar ca 1000 kr."

Det jag menar med det är att klockan inte är värd att sälja, eftersom att jag bara får 1k för den. Klockan är bättre än pengarna, i mina ögon. Det ger mig mer lycka.

Varsågod!
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Här kommer din översättning:

"Jag skulle aldrig sälja min SKX007, för att pengarna inte är bättre än klockan. Den kostar ca 1000 kr."

Det jag menar med det är att klockan inte är värd att sälja, eftersom att jag bara får 1k för den. Klockan är bättre än pengarna, i mina ögon. Det ger mig mer lycka.

Varsågod!

Andrew är en särling men han är duktig på att sprida!
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Du behöver inte förolämpa de som inte förstår. Jag förstår inte, därför bad jag Stensbjerg skriva på engelska så att jag kan tillföra något till tråden.

Nästa gång du ska rätta någon föreslår jag att du skippar förolämpningarna. Det behövs inte på forumet.
Om du känner dig förolämpad för att jag kallar dig töntig måste du vara den mest lätt kränkta människan i hela landet...
 

Galaxy

Rolex
Jag har bara en keeper, tror jag... Även om den inte är värd mycket ekonomiskt är affektionsvärdet stort. Fick den av min farfar på min 17-årsdag. :)
2014-03-24 08.34.13.jpg

(Ursäktar gammal bild, men klockan är 01:13 och jag är för lat för att ta en ny)
 
Topp