• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En riktig godbit - rolex milgauss 1019 fullset på VRM

BOTL

Panerai
FYFAN va vackert....ni har förstört mig era jäkla. Jag drömde om en Deep Sea igår och nu detta :cigar:
 

meo_swe

Audemars
Helvete!
De däringa gamla milgaussarna verkar ha en skön värdeökning. 23 eurokakor är ingen liten prislapp...

Sen är de ju balla så in i helvete också :)
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Ibland är det dassigt att vissa objekt har b&p när man själv inte bryr sig...

Kan föreställa mig den situationen:D
Bra värdeökning på de där, eller?

En snabb sökning på chrono24 visar att en 1019 utan B&P går på ca 25 000 USD vilket är ca 18000 Euro om jag räknat rätt, så det är ju ca 5000 Euro skillnad...vet inte riktigt om det är mycket eller lite i det här sammanhanget :D Sen är det ju skillnad på dealer pris och privatperson ju...
FYFAN va vackert....ni har förstört mig era jäkla. Jag drömde om en Deep Sea igår och nu detta :cigar:

Hehe, det blir tyvärr inte bättre...
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor

acce1999

Patek
2-Faktor
1019 är coola. Kanske t o m coolare än 1655... Men Aurum har rätt. Den har fått smaka för mycket polertrissa. Boettkanterna ska vara raka och bandhornen skarpare. Men det kanske någon lasrar till... Och vips så blir det ett antal tusen euro till på prislappen.

Har bara klämt på en eller två 1019 under åren och ligger på topplistan över mina favoriter.

A
 
Topp