• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En SIFO på kvällskvisten!

Johan M

Cartier
Utan. Har försökt sova med men är rädd att jag skall slå den i något. Dessutom så är det skönast sova näck :cool:
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Sover utan klocka. Har väl bara hänt efter någon blöt utekväll att man somnat på soffan med en av sina "bättre hälfter" på armen medan den "sämre hälften" sover i sängen. :D
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Camo00 skrev:
UlfArnold skrev:
Aldrig klocka i sängen...Där är det ju tid för annat...
Men hur vet man när det dags, hur länge det pågår och när det är slut, om man inte har en klocka..? :)

En idé är ju att ha en "schackklocka" på nattduksbordet. Speciellt om det blir tjafs om vem som tar/ger mest. Då är det bara att slå till på klockan för att hålla koll på det. :D
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Klockan åker av när jag kommer hem. Sedan av och på några gånger tills den åker av när jag ska få min välbehövda skönhetssömn.

På morgonen väcker jag den lite försiktigt, den får dra sig lite på sin sovplats så den hinner vakna helt innan vi ska ut på äventyr.

Min Omega har en bra husse.
 
Topp