• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En ska bort. Ni väljer vilken.

Vilken ryker?

  • Explorer

  • SM300

  • Reverso GT


Resultatet är endast synligt efter enkät.

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Fattar inte riktigt faktiskt? Har dessa tre + Longines. :)

Bah... missförstånd.
Tänkte om du inte är säker på att släppa någon av dem så hade jag behållt.
Som sagt, har aldrig haft problem med för många klockor, så tveksam till att det är problemet som någon påpekade.
Fina klockor som är synd att flippa bort.
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Bah... missförstånd.
Tänkte om du inte är säker på att släppa någon av dem så hade jag behållt.
Som sagt, har aldrig haft problem med för många klockor, så tveksam till att det är problemet som någon påpekade.
Fina klockor som är synd att flippa bort.
Tror det för mig handlar om att jag är begränsad. Hade gärna haft en samling med bra spridning (eller så kanske det hade gjort mig sjukt uttråkad), där jag hade kunnat bära vad jag kände för.
Egentligen är jag som mest tillfreds när jag bara har typ 1 klocka, och är lite mer likvid. :)
 

Lalas

Cartier
Bra idé att köpa en hulk för då kommer du också att använda de andra klockarna mer (dvs. sälj Explorern). Reverson är väl inte värdelös på sommaren, kanske på stranden men det finns väl andra tillfällen under en sommar där den passar ypperligt! Dessutom som många sagt enkelt att köpa en ny Explorer om du ångrar dig när det börjar bli mörkt ute...
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Rätt val! Du kommer inte ångra dig. Du har kvar en grym vintageklocka och en riktigt schysst dressare. Nu kompletterar man samlingen med förslagsvis en bra dykare så är man hemma.
 

Stefan S

Patek
2-Faktor
Reverson bort bland dessa hade varit mitt val. Eller är pollen stängd nu när Rollen är upplagd under säljes?
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Reverson blev bortröstad, och jag är inte sämre än att jag håller vad jag lovar.

Istället blev det lite somrigt på min vita arm.

IMG_3251.JPG

IMG_3252.JPG

IMG_3254.JPG
 
Topp