• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En stilren Breitling!

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Sökt, men inte sett att någon postat den här än.
Måste säga att den ser riktigt snygg och stilren ut - kommer även på läderband.
http://forums.timezone.com/index.php?t=msg&goto=6860253&rid=99066#msg_6860253

bt38c.JPG


bt38a.jpg


bt38b.jpg
 

Espresso

Cartier
Fick mailet från Breitling idag med. Den känns riktigt stabil. Har tyvärr lite svårt för den stållänk men byggde ihop med med läderband och då blev det en väldigt stilren klocka.
 

jabla

Sarlacc
Först kom Super Ocean Heritage som det snyggaste i sortimentet och så nu denna. Verkar som Breitling hämtat sig från börskraschen och siktar på en annan målgrupp.
 

Sputniq

Panerai
Stilren design? Har aldrig förstått det ordet...

Har diskuterats förut och kommer diskuteras igen :)

OnT så tycker jag att klockan är helt okej, såhär på produktbilderna. Tyckte faktiskt att datumfönstret fungerar bra, och sekundmarkeringarna passade in. Dock en aning tveksam till indexen - ser fram emot riktiga foton! Någon som vet vad den kommer hamna på ungefär?
 

Mr_Jonas

Audemars
2-Faktor
Har diskuterats förut och kommer diskuteras igen :)

OnT så tycker jag att klockan är helt okej, såhär på produktbilderna. Tyckte faktiskt att datumfönstret fungerar bra, och sekundmarkeringarna passade in. Dock en aning tveksam till indexen - ser fram emot riktiga foton! Någon som vet vad den kommer hamna på ungefär?
Vet att det har diskuterats många gånger här :) och jag fattar ändå inte, är ganska trög.

OnT, nja, produktbilderna säger inte så mycket, första intrycket är ok, inte mer.
 

SSL

Audemars
Stilren är ett jobbigt ord på KS.

Enkel och minimalistisk design skulle jag nog kalla denna. Utan lull lull och "onödiga" grejer.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Ser nästan ut som att glasringen är polerad och banhornen borstade. Snyggt hur som. Håller Breitling på att glida ifrån blinget tro? Jag tycker den är rätt smutt.
 

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Tycker datumfönstrena var lite skumma. Ser ut som en uggla. Sen var loggan för blaffig. Men annars helt ok.
 
Topp