• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En till Black Bay med nya skor

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Ville inte trådkapa så jag kör egen tråd.

Nato i skinn på BB. Vad tycker församlingen?

nupazu7a.jpg


5ejete7e.jpg


y7e4ajeh.jpg


u6a8avum.jpg
 

MatsF

Breitling
Är ingen älskare av skinn Nato så dessvärre tummen ner från mig, ett vanligt nylon eller en fetare skinnrem, gärna vintageskinn, hade suttit bättre tror jag!

Klockan mycket fin dock:)
 

Mr Chance

Kalmar
Lädernato är inte min påse.

Men behöver du skriva ett K på handen för att komma ihåg vilken arm du ska ha klockan på? ;)
 

Fiffi

Omega
2-Faktor
Den funkar grymt på grön Nato!

Flippade min men undrar fortfarande hur en grov ABP hornbach skulle lira.... bild på det?
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Tycker det funkar. Beige funkar bra till vridringen. Skulle vara kul att se ett sandfärgat standardnato. Tror det skulle funka riktigt bra till tavlan.
 

Da_Ni

Cartier
Jag har svår för Nato i skinn, tycker det ser klumpigt ut. Zulu funkar bättre men länken funkar bäst :). imho
 

OBRKV

Cartier
Lädernato kan funka. Tror svart skulle passa bättre..Tycker det är dålig harmoni mellan det bruna och det röda.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Alltså, i verkligheten ser helheten helt ok ut. Det bruna passar in fint och man upplever inte natot som tunt men på bild blir det nåt annat... Fast nu är det länk som gäller iallafall eftersom jag inte står ut med flärpen man måste vika tillbaka. Den blir ju så tjock och ful på ett skinnato, har jag nu fått erfara.
 
Topp