Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

En trevlig liten Oris har anlänt

Diskussion i 'Diskussion' startad av mouqvist, 20 november 2014.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. ... på rekordtid med tanke på att den lämnade Belgien i tisdags och anlände hos min lokala ombud på mindre än 48 timmar!

Hur som helst vill jag presentera min Oris Classic. Inte så mycket att säga om den förutom att den är 39mm i diameter, har plexiglas och synligt verk (vilket tror jag är ett ETA 2824-2)

Mycket nöjd med denna klassiska och stilrena Oris...

image.jpg

Dalomo, Dixie, Bassman och 3 andra gillar detta.
  2. Palenkovich

Palenkovich Friends of KS

En trevlig modell. Skriv gärna och berätta lite mer om ditt val; annars är jag tämligen säker på att tråden kommer att låsas med hänsyn till reglerna för paketöppningstrådar.

3. Guinness

Guinness Borgare

Från:
    Umeå
    Grattis, mer info, hur gick beslutsprocessen, känsla med den, vilket syfte har den, vilken bakgrund har företaget, fler bilder:)

4. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Tråd låses för brott mot regelverket.

S

16610 gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
Mårtenssons ur Brookfield