• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En tur till bankfacket fan vet om det är bra eller dåligt

olivetti

Cartier
Detta är väl beviset när det går överstyr eller det börjar kännas som vad ska vi sälja och framför allt vad ska vi köpa (det är en jävla tur att hustrun inte har tillgång till bankfacket lol)




nu är vi nere i bankfacket tänk om man hade ett sånt hemma lite avundsjuk på min polare som köpte en gammal fastighet på landet som hade varit banklokal med eget valv hur coolt är inte det. Tyvärr rev han ut valvet hans hustru ville ha en luftigare planlösning. Det hade jag aldrig gått med på.



man är ju rätt glad för fullset med B&P


vi börjar lite försiktigt med Datejust varför köpte jag den? Enkelt den har en fantastisk tavla som jag inte kunde motstå


Kronografer är ju alltid roligt lite blandat Daytona och poor mans Daytona Tudor Big Blocks



Sen är det lite dressigare




Lite rolex blandat Fat Lady och Quartz bägge lika fräcka


Sen kommer det som förstörde eller berika det givetvis beroende om hustrun är närvarande eller inte






Tyvärr är det inte slut där sen har vi beaters och tjingeling som är på väg ut eller in i samlingen



Därmed önskar jag er alla trevlig helg
 

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
Grym samling! Helt otroligt vad folk sitter på för skatter...
Hur ofta besöker ni som har såna här samlingar era bankfack för lite myz?


Sen skulle det bli så mycket lättare att njuta av bilderna om texterna innehöll lite punkter och kommatecken:)
 
Jag när jag läste om 18k-subben som beater. ---->
cUYap.gif
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fina fisken!

Men ska inte din 16760 ligga i högen 'Ska flippas till Denke'? ;)
 

Isodor

Audemars
Grattis till en fin samling!
Sea duellerna och daydaten med blå meteorit tavla var favoriterna.
Den andra ser ju ut som en riktigt pimp klocka hehe :D
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Skicka över "tjingelinget" till mig! Du kan få en njure eller en lever när du behöver..:)
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Tur för dig att du bor i danska delen av landet..... Hade kunnat fiska upp ett och annat i den byttan...
 
Topp