Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

En väska för cykelpendling

Diskussion i 'Lifestyle' startad av zazuki, 7 september 2016.

1. zazuki
    Trådstartare

zazuki Bonde

Från:
    Stockholm
    Hallå!
    Jag har börjat cyklapendla mer och mer, och jag märker att min vanliga axelväska duger inte. Väskan innehåller alltid laptop, laddare, en bok eller två samt lite krims, och axelremmen skär in i axeln.

Jag letar därför efter en snygg, och skön väska. Vill inte ha någon sportrygga eller liknande, ska också vara rimligt vädertålig (typ inte helt i läder)
    Jag är lite inne på everyday backpack, men kickstarter håller ju aldrig tidsramen de gissar på, och jag vill inte heller vänta till december. Dock är designen snygg! Även sneglat lite på douchebags 15L variant, men den ger mig lite för mycket sportvibe.

Alla tips är uppskattade!

2. christian-h

christian-h Biskop

Jag har också funderat på det. Just nu använder jag min fina cykelkorg.;)

zazuki gillar detta.
  3. aptorsken

aptorsken Borgare

Från:
    Uppsala
    Chrome.

zazuki och krämbulle gillar detta.
  4. Jerico

Jerico Friends of KS

Från:
    Rodina
    Sandqvist.

5. vlm1978

vlm1978 Bonde

Pendlar själv med en boblbee. Funkar prima

6. zazuki
    Trådstartare

zazuki Bonde

Från:
    Stockholm
    Cykelkorg fuckar med balansen när man kör handsfree ;)