• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En vanlig dag i skärgården

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Jag släpade med mig tre av mina men ändå stabilt av 60+ farbröder att köra "The Grand" och en Aerospace.

null_zps102c9884.jpg


null_zps73e4ccde.jpg


null_zpsef435043.jpg


null_zps392a94aa.jpg


null_zpsb5bef02d.jpg
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Tänk vilket energiknippe den där leben är...ja menar är det inte läderjobb med rådjurskl...ja menar råhudsklubbor så är det sightseeing i skärgården.
Hur kan en tvåbarnspappa hinna med allt? själv har jag två döttrar men det enda jag hinner med att göra är att skriva ett skitinlägg som detta, hursomhelst så ser det ypperligt trevligt ut:)

Ps: Med tanke på att jag betvivlar er simkunnighet och att jag misstänker spritförtäring så glöm inte flytvästarna!
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Tänk vilket energiknippe den där leben är...ja menar är det inte läderjobb med rådjurskl...ja menar råhudsklubbor så är det sightseeing i skärgården.
Hur kan en tvåbarnspappa hinna med allt? själv har jag två döttrar men det enda jag hinner med att göra är att skriva ett skitinlägg som detta, hursomhelst så ser det ypperligt trevligt ut:)

Ps: Med tanke på att jag betvivlar er simkunnighet och att jag misstänker spritförtäring så glöm inte flytvästarna!
Speedy Gonzales :)

Har min väst i jackan!

Den där 1000m Omegan är faktiskt riktigt fin. Tror dock inte att meshet är hemmagjort cheepo :)
 
Topp