• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

End links till märklig "Seiko"

kohrn

Breitling
Hej,

Jag förvärvade nyligen denna märkliga Seiko med fel logga och allt. Sitter ett Seikoverk inuti i alla fall. Tror det är nåt custombygge.

Hur som helst, jag skulle hemskt gärna vilja ha en stållänk på denna med endlinks från t.ex Strapcode. Jag förstod på en gång att det blir ett jäkla gissel att veta huruvida endlinksen kommer passa eller inte. Hur borde jag gå till väga för att få tag på nåt som passar? Nån som har några bra tips?

Tack på förhand!
 

Bilagor

  • IMG_7902.PNG
    IMG_7902.PNG
    305.8 KB · Visningar: 112

d@ke

Cartier
Ser ut som ett klassiskt sub- eller sea dweller-case. Finns mängder av dessa case med länk på ebay, och ännu fler insert att välja bland. Vilken bandbredd? ...och vilket seikoverk sitter i din?
 

kohrn

Breitling
Jo jag tänkte faktiskt på Sea Dwelller eller kanske rent av Deep Sea. Det är 21mm när mäter, mitt 20mm nato glappar en gnutta. Verket är ett 6319A
 
Topp