• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Engelska fotbollsspelare och deras klockor

JFolkeG

Omega
Efter Englands uttåg ur fotbolls EM har det i de brittiska medierna handlat mycket om besvikelse över den så kallade akademi-generationen, där dagens spelare är uppväxta med agenter och tränare samt otroligt mycket pengar i tidiga åldrar. Idag går man dock ut med en artikel över de klockor som spelarna bär. Ingen dunder-journalistik men intressant att se vad de väljer för något.

http://www.dailymail.co.uk/sport/sp...s-showed-watches-worth-50-000-way-France.html

Allt gott!
 

DB15

Panerai
Pledge Member
Det helt otroligt hur mycket pengar dom får redan som unga i akademin! Kommer ihåg ett avsnitt av britiska versionen av Pawnstars. Där en förredetta(!) Akademi spelare från Chelsea skulle sälja sin samling för att starta ett företag. Killen hade en samling för ca 40000-50000 pund!
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Det helt otroligt hur mycket pengar dom får redan som unga i akademin! Kommer ihåg ett avsnitt av britiska versionen av Pawnstars. Där en förredetta(!) Akademi spelare från Chelsea skulle sälja sin samling för att starta ett företag. Killen hade en samling för ca 40000-50000 pund!

Hade jag haft betalt likt fotbollsspelare har skulle min samling vara värd väldigt mkt mer än 40.000 - 50.000£
Är ju inte speciellt mkt sett till vad de flesta tjänar.
 

Sammeh

Cartier
Har mer förståelse över Pirlos val av klockor om jag skall vara ärlig. ;)
a.espncdn.com_-e1420548790661.jpg
 

DB15

Panerai
Pledge Member
Hade jag haft betalt likt fotbollsspelare har skulle min samling vara värd väldigt mkt mer än 40.000 - 50.000£
Är ju inte speciellt mkt sett till vad de flesta tjänar.
Jo det är klart! Hade varit samma för mig :D Men i det här fallet hadlade det om en spelare i akademin som inte ens fick ett
A-lags kontrakt med andra ord en 15-16 åring som förmodligen inte ens gjorde en match med B-laget :)
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
ryktet säger att Zlatan får ca 3 milj per vecka. Hade man "fått" det hade man haft en del klockor som sagt............
 
Topp