• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Engströms ur Jönköping

isbjörn

Panerai
Alltid trevligt bemötande, men varierande kunskapsnivå hos personalen. Fredrik och urmakarna alltid känns solida och jag har blivit välkomnad in bakom flera gånger för "snabbkoll" av klockor etc. Rykte om sig att vara tuffa på priser men jag har aldrig förhandlat riktigt klockköp där.
Betalat för trycktester men fått gångtester och länkjusteringar gratis. "Urmakaren sa att det inte kostade något". Tjejen i kassan var mer häpen än jag vid uthämtning. :)
 

HaVet71

Rolex
2-Faktor
Jag måste säga att jag hade ett verkligen kanon besök där, var egentligen där för att kolla på ett eventuellt köp av SS Royal Capital(tyvärr hade de ingen inne) men fick en väldigt trevlig genomgång av andra dressklockor, kan definitivt tänka mig ett köp dör i framtiden.
 
Topp