• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Enkelt strap

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Tillbaka efter en skön semester i skåne. Hade en beställning på ett natoband utan nato. Vart riktigt bra, ibland är det enklaste det snyggaste. Var tvungen att sno ihop ett likadant till KS-klockan.

image.jpg
image.jpg
 

Onelund

Rolex
snyggt strap, hur tjockt är det lädret?

men jag kan ff in förlika mig på placeringen av kronan på KSdinkan, jag tycker det är skitfult
 

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Någonstans mellan 1,5 och 1,8mm.

Älskar kronan. Inte ivägen när man böjer handleden plus att det påminner om bulls head klockor från 70-talet
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Ser mycket trevligt ut, ibland är enkelheten vacker. Önskar att jag fick på mitt på min G10.... :)
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Snyggt! Funderar på att göra ett liknande fast i bund-utförande. Har du behandlat kanterna med färg/vax, eller lät du dem vara som dom var?
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Som sagt, enkelt är oftast snyggast, i övrigt inga jämförelser med Cheepos alster och mina:). Ber om ursäkt för att jag stjäl tråden men rubriken ger ju lite utrymme för det
image.jpg


Hur gör du när du polerar Cheepo? Har testat sandpapper på olika nivå men tycker de ruggar upp mer än det jämnar till och våtslip biter inget vidare, tacksam för tips
 
Topp