• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Epitet syltan...

007

Cartier
Haha! Kul med admin som har humor iaf :D

Man kanske skulle få välja själv om man gjort någon typ av donation?
Som sagts tidigare i tråden. En liten muta (Donation) ;) Så slipper du "Syltan". Du får förvisso icke välja namn. Men du slipper ju nuvarande
epitet:)
Edit: Såg nu att "Syltan" permanentats:D
 
  • Like
Reactions: JLW

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Som sagts tidigare i tråden. En liten muta (Donation) ;) Så slipper du "Syltan". Du får förvisso icke välja namn. Men du slipper ju nuvarande epitet:) Edit: Såg nu att "Syltan" permanentats:D
Helt ärligt kunde jag inte bry mig mindre om vad som står där men hur donerar man till KS?
 
  • Like
Reactions: 007

Babinus

Cartier
Fascinerande att det här verkar börja ändras precis när jag sitter och läser. En massa bönder, präster, borgare och adel dyker upp, medan några är syltor fortfarande.

Då blir jag väl fan själv.
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Men vilket antal inlägg krävs för de olika stegen eller har jag missat någonstans där det står? :p
Min poäng precis. Vad spelar rangordning för roll? Och om det spelat roll kan du ju bara kolla personens inlägg i så fall.

Låt epitetet vara till något skoj istället :)
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Nä nu blir jag stolt över mig själv. Tänk att ett inlägg från min lilla penna ändrade Klocksnack i dess grundvalar. @admin köpte konceptet (att jul inte varar ända fram till påska), och dessutom förpassade det @Torsten till evig julfirare.
Det är nästan värt ett eget epitet bara det.
En applåd till mig ;)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nä nu blir jag stolt över mig själv. Tänk att ett inlägg från min lilla penna ändrade Klocksnack i dess grundvalar. @admin köpte konceptet (att jul inte varar ända fram till påska), och dessutom förpassade det @Torsten till evig julfirare.
Det är nästan värt ett eget epitet bara det.
En applåd till mig ;)

Absolut. Det var bara du. :)
 
Topp