• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Era åsikter på gummistrap till sommaren

filthywatch

Cartier
Som sagt vilket ska jag använda nu till sommaren på min orient mako xl det säkra tråkiga valet svart eller det somrigare alternativet babyblå, inser att jag svara på min fråga själv kanske men vill gärna ha era åsikter på vad som är snyggast.

IMG_1062[1].JPG

IMG_1063[1].JPG
 

M.U

Rolex
Beror på tillfälle skulle jag säga! Blå är perfa för en dag på bästkusten men det svarta skulle kanske göra sig bättre vid middagsbordet på en härligt solig altan ;)
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Som sagt vilket ska jag använda nu till sommaren på min orient mako xl det säkra tråkiga valet svart eller det somrigare alternativet babyblå, inser att jag svara på min fråga själv kanske men vill gärna ha era åsikter på vad som är snyggast.

IMG_1062[1].JPG

IMG_1063[1].JPG

Ser väl bra ut de båda två. Har ett mörkblått i 22 mm om du skulle så sådana tankar.
 

cab

Audemars
2-Faktor
Båda funkar bra, stör mig dock på när "flärpen" sticker ut så där.
 
Topp