• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Era galningar

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Det var det jag försökte med i ovan inlägg, och sen postade jag det men vet inte om bilden funkade.. Därav eller? :)
 

Boris Balkan

Fark you!
31 045 är på likadana Rolex. ;)
image.jpg
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Nu kommer den ultimata frågan daviden som du aldrig svarat på! Varför fungerar inte funktionen i PM, den är underbar, jag använder oftare än mina kallingar faktiskt?

En fråga jag svarat på ...några tusen inlägg tillbaka, så jag förväntar mig inte att du ska kunna hitta den. ;)

Helt enkelt så att vi inte har samma kontroll på vad som sker bakom stängda dörrar (läs: PM). Vi admins kan självklart lista alla bilder som laddas upp, men det är knappast något vi sitter och tittar på. Trafiken är som sagt väldigt hög.
Skulle vi aktivera bilduppladdning i PM kan det öppna upp dörrarna för personer med avskyvärda intressen, som då fritt kan kommunicera och sprida filmaterial.
Finns exempel på helt vanliga forum som blivit tillhåll för barnporr-nätverk, som i skydd av privata meddelanden och dold bildhosting (på forum-servrarna) delat material med varandra.

En antagligen ytterst liten risk att det skulle ske, men inget jag vill riskera.
 
Topp