• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Era respektives klockor...

thomastheswede

Audemars
Hänger man här har man uppenbarligen ett stort klockintresse men hur är det med era respektive? Har hen (ingen läsarstorm nu, ordet funkar bara väldigt bra just i denna mening) också smittats av klockviruset?

Så här ser det ut hos mig, klart fall av smitta...
image.jpg
 

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Min respektives klockintresse är lika med noll...har till och med TJATAT att få köpa allt från vardagsklocka till lite mer "finklocka" till henne, men nej det har gått om intet. Inte ens att låta henne ta ut en Rolex från AD har lyckats :banghead:
 

Andreas777

Cartier
Min fru har förståelse men delar det inte... Jag har erbjudit en rolex DJ men fick höra att datumbubblan var gräslig, erbjöd en AP ROO med stenar och fick höra att den såg ut som en ur&penn klocka. Jag fick köpa en tag med en massa bling som hon alltid bär...
1d1dbac18ef8d99bc795edbfc2fe761c.jpg

Smaken är som baken. Är hon nöjd så är jag nöjd[emoji3]
 
Topp