Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Erfarenheter av Sinn U200?

Diskussion i 'Diskussion' startad av hemingway1999, 30 december 2014.

1. hemingway1999
    Trådstartare

hemingway1999 Friends of KS

Är det någon som äger eller har känt på Sinn U200? Jag har alltid gillat deras U-serie men den är alldeles för stor för mina handleder. Nu upptäckte jag att U200 bara är 37mm vilket i och för sig nästan kan vara för litet. 40mm vore perfekt men det tycks inte som om de kommer att göra någon mellanvariant. Någon som har erfarenhet av klockan och kan dela med sig lite?

/Henrik

2. Limpas

Limpas Borgare

Från:
    Stockholm
    Intressant modell! Aldrig sett den förut, är den ny? Är riktigt sugen på U1 men precis som du orolig för storleken. Denna kan ju vara ett alternativ. Synd att den inte har blockvisarna som U1 bara.

3. Pelarn65

Pelarn65 Friends of KS

Har inte sett den live. Jag har däremot ägt en U1 som jag tyckte satt bra på handleden. Jag tror U200 kommer upplevas som väldigt hög pga enbart 37mm i diameter och i princip samma höjd som U1.

4. cultshit

cultshit Friends of KS

Från:
    Stockholm
    U2000 är konstig. Liten men känns lika hög som en U1. Tror få gillar kombinationen utav litet men högt...

5. hemingway1999
    Trådstartare

hemingway1999 Friends of KS

Ja, när jag kollat lite på nätet tycks just höjden vara ett problem. Synd att Erikssons inte har den inne så att man kan känna lite på den. Kostar ca 19k med länk och jag skulle nog helst ha känt på den innan jag beställer i så fall.

/Henrik

Mårtenssons ur Brookfield