• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Erfarenheter finewatches.es

Bronco

Breitling
Hej!
Hittade klockan jag vill ha hos www.finewatches.es
På hemsidan ser man att dem har bra priser på vissa klockor.Undrade om någon här på forumet har erfarenheter att köpa klocka därifrån.

Cheers
 

Wesslan

Cartier
2-Faktor
Hej. Finns en tråd om säljare på Chrono24. Där är det bra att ställa dessa frågor.

Men för att svara. Jag har handlat där utan som helst problem. Tror jag köpte en Breitling Superocean. Supersnabb leverans om jag minns rätt.



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

jaguar

Omega
Hej. Finns en tråd om säljare på Chrono24. Där är det bra att ställa dessa frågor.

Men för att svara. Jag har handlat där utan som helst problem. Tror jag köpte en Breitling Superocean. Supersnabb leverans om jag minns rätt.



Sent from my iPhone using Tapatalk


Inser att det är en gammal tråd jag svarar i.

Är du trygg med Finewatches? finewatches.es
Berätta gärna lite mer om dina erfarenheter, jag har ett objekt jag spanar in hos dem men jag är lite nojig :$
 

Wesslan

Cartier
2-Faktor
Inser att det är en gammal tråd jag svarar i.

Är du trygg med Finewatches? finewatches.es
Berätta gärna lite mer om dina erfarenheter, jag har ett objekt jag spanar in hos dem men jag är lite nojig :$
Är helt trygg med att handla av dom igen. Funderar på en YM som dom har inne. Jag betalade klockan 15 på eftermiddagen och klockan levererades till jobbet klockan 09 dagen efter.
 

jaguar

Omega
Är helt trygg med att handla av dom igen. Funderar på en YM som dom har inne. Jag betalade klockan 15 på eftermiddagen och klockan levererades till jobbet klockan 09 dagen efter.

Låter ju bra. Använder de FedEx eller nåt? Personlig leverans och inte post då? Verkar ju seriöst. Var din klocka i det skick som bilderna gav intryck av? De har ju grymt vettiga priser.
 
Topp