Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Erfarenheter finewatches.es

Diskussion i 'Diskussion' startad av Bronco, 2 februari 2014.

1. Bronco
    Trådstartare

Bronco Torpare

Hej!
    Hittade klockan jag vill ha hos www.finewatches.es
    På hemsidan ser man att dem har bra priser på vissa klockor.Undrade om någon här på forumet har erfarenheter att köpa klocka därifrån.

Cheers

2. Wesslan

Wesslan Stadsbo

Från:
    En ö
    Hej. Finns en tråd om säljare på Chrono24. Där är det bra att ställa dessa frågor.

Men för att svara. Jag har handlat där utan som helst problem. Tror jag köpte en Breitling Superocean. Supersnabb leverans om jag minns rätt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

3. jaguar

jaguar Bonde

Inser att det är en gammal tråd jag svarar i.

Är du trygg med Finewatches? finewatches.es
    Berätta gärna lite mer om dina erfarenheter, jag har ett objekt jag spanar in hos dem men jag är lite nojig :$

4. Wesslan

Wesslan Stadsbo

Från:
    En ö
    Är helt trygg med att handla av dom igen. Funderar på en YM som dom har inne. Jag betalade klockan 15 på eftermiddagen och klockan levererades till jobbet klockan 09 dagen efter.

5. jaguar

jaguar Bonde

Låter ju bra. Använder de FedEx eller nåt? Personlig leverans och inte post då? Verkar ju seriöst. Var din klocka i det skick som bilderna gav intryck av? De har ju grymt vettiga priser.

6. Wesslan

Wesslan Stadsbo

Från:
    En ö
    Min klocka var helt ny så den var såklart fin. Ja, de levererar med UPS eller liknande.

jaguar gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield