• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Erfarenheter jomashop.com ?

Asplund

Patek
2-Faktor
Jomashop har fantastiska priser på Oris, jag behöver en beater. :p

Någon som har erfarenheter från dem?

/Asplund
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Jag har kollat på en jlc Navy diving chrono hos dom. Efter att läst alldeles för många negativa kommentarer om leveransproblem mm beslutade jag mig för att ta flyget och köpa på Schipol istället. Då slipper man ju tull dessutom.
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Jag har handlat en billigare klocka från dom, allt fungerade bra. Hade dock fortfarande inte vågat köpa något dyrare än 5k pga att de helt enkelt känns lite shady
 

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Jag beställde en klocka från dem, en Oris.
Den skickades aldrig vilket resulterade i att mitt "ombud" inte hann få klockan i tid. Vi snackar om 2-3 veckor på en klocka som skulle funnits på lager. Jag avbokade orden men då sa de att klockan redan va skickad, något som inte stämde. Tog lång tid innan pengarna betalades tillbaka efter att orden tillslut blev makulerad. Beställde från Amazon.com istället. Klockan va framme hos mitt "ombud" på 3 dagar.
Kommer aldrig försöka handla från Jomashop igen.
 

David

Bödeln
En av mina klockor har tagit vägen om Jomashop till mig, och den är det inget fel på, men mer än så kan jag inte bidra med.
 

donnie

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Minst sagt blandade erfarenheter av jomashop, någon som handlat därifrån på senare tid?
 

Supersonic

Breitling
Köpte en Breitling därifrån förra året som jag skickade till ett hotell i Chicago. Allt fungerade perfekt o klockan var tipptopp
 

Patrik J

Rolex
Sjukt låga priser på vissa märken. Köpte nyligen en Alpina löjligt billigt (imho), funkade bra, förutom att segelbåten i boxen hade kapsejsat under frakt (svårt att förklara utan bilder). Svårt sugen på att köpa en Fortis av dem just nu med tanke på deras "flash sales".
Man får ta det för vad det är; en gråförsäljarjätte. Skulle nog aldrig köpa något dyrare av dem.
 
Topp