Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Erfarenheter jomashop.com ?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Asplund, 1 februari 2013.

1. Asplund
    Trådstartare

Asplund Friends of KS

Från:
    Förorten
    Jomashop har fantastiska priser på Oris, jag behöver en beater. :p

Någon som har erfarenheter från dem?

/Asplund

2. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Nu förstår jag inte? Rolex måste väl vara den perfekta beatern, är ju lite syftet med Rolex..

TomasBStockholm gillar detta.
  3. Rossi

Rossi Präst

Jag har kollat på en jlc Navy diving chrono hos dom. Efter att läst alldeles för många negativa kommentarer om leveransproblem mm beslutade jag mig för att ta flyget och köpa på Schipol istället. Då slipper man ju tull dessutom.

4. Bingoraalf

Bingoraalf Biskop

Från:
    Malmö
    Jag har handlat en billigare klocka från dom, allt fungerade bra. Hade dock fortfarande inte vågat köpa något dyrare än 5k pga att de helt enkelt känns lite shady

5. Asplund
    Trådstartare

Asplund Friends of KS

Från:
    Förorten
    Haha det har du helt rätt i.. jag tar tillbaka!

6. DW6900MS

DW6900MS Biskop

Från:
    Borås
    Jag beställde en klocka från dem, en Oris.
    Den skickades aldrig vilket resulterade i att mitt "ombud" inte hann få klockan i tid. Vi snackar om 2-3 veckor på en klocka som skulle funnits på lager. Jag avbokade orden men då sa de att klockan redan va skickad, något som inte stämde. Tog lång tid innan pengarna betalades tillbaka efter att orden tillslut blev makulerad. Beställde från Amazon.com istället. Klockan va framme hos mitt "ombud" på 3 dagar.
    Kommer aldrig försöka handla från Jomashop igen.

7. Rossi

Rossi Präst

Det är ungefär samma andras erfarenhet om man ser folks kommentarer på nätet.

8. David

David Bödeln

En av mina klockor har tagit vägen om Jomashop till mig, och den är det inget fel på, men mer än så kan jag inte bidra med.

9. JohanHLM

JohanHLM Friends of KS

Känns som att jag kanske får ta på mig skulden till detta :D

10. donnie

donnie Borgare

Minst sagt blandade erfarenheter av jomashop, någon som handlat därifrån på senare tid?

11. Supersonic

Supersonic Torpare

Köpte en Breitling därifrån förra året som jag skickade till ett hotell i Chicago. Allt fungerade perfekt o klockan var tipptopp

donnie gillar detta.
  12. Patrik J

Patrik J Friends of KS

Från:
    Schtaaan
    Sjukt låga priser på vissa märken. Köpte nyligen en Alpina löjligt billigt (imho), funkade bra, förutom att segelbåten i boxen hade kapsejsat under frakt (svårt att förklara utan bilder). Svårt sugen på att köpa en Fortis av dem just nu med tanke på deras "flash sales".
    Man får ta det för vad det är; en gråförsäljarjätte. Skulle nog aldrig köpa något dyrare av dem.

13. Andy7750

Andy7750 Präst

Från:
    Kungälv
    Köp av dem, en Casio som levererades utan problem.

14. Model_Citizen

Model_Citizen Stadsbo

15. donnie

donnie Borgare

16. Model_Citizen

Model_Citizen Stadsbo

Två veckor får du räkna med. Du får ett SMS, du betalar tull & moms, sedan får du klockan levererad till dörren.

donnie gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield