• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

EricMcG

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Tja,

Jag är ju ny men har hunnit med några affärer. Kan ju starta en tråd iaf.

/Eric
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Eric ropade in en klocka av mig till förmån för BCF, men tyckte att budet var väl så lågt, så han lade på litet extra till inbetalningen! :)

Hm..kallar man änglar Good Guys? Ja, det borde väl vara i sin ordning... ;)
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Smidigheten själv! Hade jag inte sett hans namn på postens avi hade jag trott att Ärlig, Trevlig och Tålmodig var några av hans mellannamn.
 

frere

Audemars
2-Faktor
Har köpt en sinn av ericmcg. Trevligt, smidigt, klocka i ypperligt skick och det bäst inslagna paketet jag fått hittills.
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Köpt en tudor av Eric. Väldigt trevlig att ha att göra med. Smidig affär och klocka i bättre skick än förväntat. 100% goodguy :)
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Gjorde en bytesaffär med @EricMcG häromdagen.

En mycket trevlig goodguy som till råga på allt fanns i grannbyn. Objektet var som utlovat och väl emballerat. Kan verkligen rekommendera Eric!
 

Oster

Omega
Köpte en Breitling Avenger II GMT av @EricMcG. Det var mitt första dyrare klockköp från en privatperson som jag inte kände. Jag var till en början nervös men Eric lyckades skapa en trygghet hos mig på en gång. Han skickade bilder, filmer och allt han hade sagt stämde. Han hade paketerat den väl, tog bilder när han hade packat den och när lappen hos posten hade klistrats på paketet. Han hade själv angett mitt nummer så jag fick sms hela vägen fram tills den var framme. Skickades på torsdag kväll och jag hade den på måndag. När jag packade upp den så var den i finare skick än jag kunnat hoppas på. När jag mätt gången under natten tyckte jag att den hade hamnat efter några sekunder. Jag berättade detta för Eric och han sa att jag hade två val: Antingen skicka tillbaka den eller få ångertiden förlängt så jag kunde ta med den till urmakare så jag fick ett uttalande. Service eller annat skulle han bekosta själv. Jag var och hämtade klockan på Jarl Sandin idag. Den behövde ruckas lite och Eric betalade för besöket. Kan även tilläga att när jag swishade över pengar så lyckades jag swisha dubbla summan. Detta såg inte jag på mitt konto av nån anledning men Eric hörde av sig direkt och påpekade detta. Är ärlighet en av Erics många positiva egenskaper? Ja...definitivt! Han är Eric Den Ärlige för mig :) det var en fröjd att göra affären med honom. Definitivt goodguy!
 
Topp