• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Erik Karlsson. Klockbedragare?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
P

Philippe Stern

Guest
OK, Batman. Men blir som sagt väldigt förvånad att man på ett klockforum tycker det är fel att försöka reda ut vem som har försökt blåsa en medlem på 30 000 kr genom att sälja en falsk Rolex. Detta kan ju faktiskt hjälpa så andra slipper bli blåsta. Har bara skrivit vad jag tror samt presenterat en rad omständigheter som pekar åt en viss riktning när bevis efter bevis kommit fram. Att jag sen inte skriver ut alla bevis beror på att jag inte vill peka ut personen i fråga, men en normalbegåvad person som läst tråden klarar det på ett par minuter. Jag går tro och tycka. Tingsrätten får döma.

Blir också förvånad över hur många näthatare det finns här. Tagit emot väldigt mycket kränkande kommentarer och påhopp. Verkligen ingen trevlig ton hos vissa. Givetvis har jag svarat med samma mynt i bland. Det där med att vända andra kinden till tror jag inte på. Mer öga för öga...

Denke, lås gärna tråden nu.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp