• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Erikd

Bolio

Panerai
Har sålt till denna man och det fungerade till 100%. En genuin goodguy skulle inte tveka att göra affär med honom igen.
 

Emil

Cartier
*******¤¤¤¤¤¤¤((((((( P E R F E K T )))))))¤¤¤¤¤¤¤*******​
- Sålde en Seiko till Erikd, snabb överföring med pengar och inget strul -
- REKOMMENDERAS -
 

Onelund

Rolex
Har sålt till denna man. En genuin goodguy skulle inte tveka att göra affär med honom igen. Pengarna snabbt på kontot.
 

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Jag träffade @Erikd f2f för köp av hans Speedy. Den var i minst lika bra skick som beskrivet och affären sköttes mycket bra från hans sida.
 

Urfunktion

Cartier
2-Faktor
Sålde en Panerai till @Erikd f2f. Allt fungerade utmärkt från första kontakt, till överlämnande och betalning. Jag kan verkligen rekommendera denne sympatiske herre.
 

Nilzén

Cartier
Sålt ett stycke bländvit schweizisk designplast från Swatch till min namne @Erikd , en smidig och trevlig affär med en GG jag gärna handlar med igen!
 

Lyden

Panerai
Sålt en Cartier Santos till Erik F2F, sjukt trevlig kille och allt gick otroligt smidigt! 100% goodguy!
 

FCwatch

Omega
Köpt lite kläder av @Erikd !
Kom precis som beskrivet och jag är supernöjd !
Gör mer än gärna fler affärer i framtiden !
100% GG i min bok 👍🏼
 
Topp