• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

ERIKSON URHANDEL i Sundbyberg

Välkomna hit och tack för all fantastisk hjälp med mitt köp för ca 2 år sedan(Omega Aqua Terra Gmt) image.jpeg
Alltid trevligt bemötande, trevligt snack även om man bara vill in och klämma lite.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Tänk att man varit i Sumpan ett flertal gånger utan att besöka er. Är ju nästan oförlåtligt. Men då var nog siktet mer inställt på tyger till medeltidskläder och inte Breitlingklockor. Så nu när siktet är omkalibrerat ska jag nog hitta rätt. Kul att ha er här!
 

Andyy

Omega
Har varit inne i butiken och fick ett länkbyte gratis på min Omega AT. Klämde och kände även på en SS Royal Steel och fick även där mycket bra service. Bestämmer jag mig för den klockan som en dressare köper jag den självklart här. Rekommenderas!
 

Parabellum

Rolex
2-Faktor
Erikson Urhandel är den enda AD'n jag någonsin handlat ny klocka ifrån och så kommer det att förbli!

Har haft en del kontakt med Eriksons både i jobbet och privat. Känslan man får när man går in där, bemötandet då samtliga i princip står givakt och engagerar sig 110% i en är oslagbar.
Jag har även tagit med icke klockintresserade kollegor dit som blivit frälsta av bara bemötandet och kunskapen i sig.

Välkommen till forumet!

//M
 

zebbo_apa

Omega
Har gjort ett antal klockköp hos Erikson Urhandel, och resan ut till Sumpan var värd alla gånger (även om jag tvekade till en början ;)) Supertrevlig och kunnig personal, som ger förbaskat bra service.
 
Topp