• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ernesto

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Sålde en 16570 till Ernesto, affären gjordes upp över öl och trevligt snack. Så affärer ska göras!

100% Goodguy!
 

MrDali

Omega
Följde med svågern som köpte en datejust F2F av Simon i Stockholm. Gick snabbt och smidigt och allt var i sin ordning.
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
På eget bevåg, efter jag hade kommenterat länkar i Aqualandtråden, tog Simon kontakt med mig ang en länk till en Aqualand som han hade kvar. Ett mer än ok pris + snabb leverans = 100% goodguy
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en CWC från denne herre. Pga jobb kunde vi inte mötas F2F. Men det löstes smidigt med en förvaringsbox och upphämtning när jag slutade. Helt klart en 100% stilig goodguy
 

maxmol

Panerai
Köpt en Longines admiral av Ernesto. Kreativt och säkert paketerat, enkel och smidig affär. Snabba och tydliga svar om klockans skick och funktion m.m. Ergo: Goodguy! :)
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Har precis slutfört en smidig försäljning av klocka till Ernesto.
Enkel/okomplicerad kommunikation, snabb betalning och smutt överlämning av klocka.
Bara gott att säga, trevlig kille också:)
GG
 

naggge

Panerai
Köpt klocka av Ernesto. Snabb i kommunikation, snabb på att posta och objektet var som beskrivet.
På det hela taget alltså väldigt nöjd med affären och handlar gärna av ernesto igen.
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Har sålt en Breitling till Ernesto och affären gick smidigt som vanligt. Goodguy som rekommenderas starkt. Jag kommer definitivt att köpa av och sälja till denne herre fler gånger.
 

billo

Cartier
Köpte en klocka av Ernesto. Smidig och snabb affär inga konstigheter. Klockan skickades rek var bra inpackad och var enligt beskrivningen. Trevlig dialogen över pm, rekommendera. 100% goodguy.
 
L

LadyA

Guest
Köpt av Ernesto. Varan skickades direkt, var perfekt förpackat och precis som i beskrivningen!

En trevlig kille, goodguy helt klart :)
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Köpte en tavla till en Datejust av Simon och som vanligt var det en smidig affär. Simon hjälpte även till att facilitera ett tavelbyte hos Nymans. Trevlig kille som jag gärna gör affärer med igen. Goodguy, rekommenderas starkt!
 

agraw

Cartier
2-Faktor
Ernesto agerade mellanhand när jag sålde en Santos. Bättre sådan får man leta efter! 100 % goodguy utan tvivel :)
 

Il doctore

Omega
2-Faktor
Köpte en Rolle av Ernesto. Han är jättetrevlig och affären gick supersmidigt. Inga som helst konstigheter. Han skickade en vän som mötte upp mig med klockan även han riktig trevlig.
Jag har bara gott att säga om Ernesto.
GG
 
D

Deleted member 4412

Guest
Klippte ett mockaband samt ett Rolexspänne av denna unga gentleman. Bara generösa ord i överflöd om denna kille:)
Mer än en Goodguy, en bra vän!!
 

azcii

Patek
2-Faktor
Köpte en Hulk av Ernesto, riktigt trevlig kille och extremt smidig att göra affärer med. Gör gärna fler affärer med honom, 110% goodguy.
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en kalasfin Barbour-jacka av Ernesto. Jackan var som ny, jag fick den personligen levererad till Stockholm; och han löste så jag kunde plocka upp den på hans hotell när jag passerade förbi hem från jobbet.
Han är klockfantast, trevlig och ärlig samt har bra stil :cool: 100% Goodguy!
 
Topp