• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ernesto

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Sålt en Tudor Black Bay till Ernesto. Enkel och smidig kommunikation, snabb betalning via Swish och hans mamma var snäll nog att möta upp mig för överlämning. Klockrent!
 

DG

Panerai
2-Faktor
Sålt f2f till Mr Ernesto, klockren och problemfri affär från första början. Hur smidigt som helst! Solklar Goodguy!
 

joca

Patek
2-Faktor
Hjälpte mig med ett nyköp. Svarade på alla mina jobbiga frågor och var supertrevlig rätt igenom!
Goodguy!!
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Köpt en Cartier av Ernesto. Min kompis fick hämta upp den och pengarna swishades. Super nöjd med allt ifrån bemötande till affären. Verkligen en kille som man kan lita på.
 

Miami

Rolex
2-Faktor
Fått mycket hjälp av E sedan jag reggade mig här
Sålt en AP RO till honom och det var smidigt
Han tog sig även tid att åka från landsbygden in till mitt jobb för att hämta :D uppskattas !
100% goodguy
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Köpt OT av Ernesto!
På köpet fick jag en trevlig pratstund, där både det ena och det andra avhandlades.....
En väldigt lättsam och trevlig kille, som jag inte tvekar en sekund på att rekommendera!
 

Karlssons

Omega
För någon vecka sedan hjälpte jag en vän att köpa en Tudor Black Bay. Säljaren var Simon. Klockan var i lovat skick och affären gick snabbt och smärtfritt. Nu någon vecka senare är köparen fortfarande nöjd och klockan går fint. Så igen vågar jag påstå att Simon är en good guy.

Fruktansvärt långt i efterhand (Har just börjat engagera mig på forumet) Så kan jag säga att jag fortfarande är väldigt nöjd med klockan! Goodguy!
 

Vincent

Cartier
Ernesto sålde en fantastisk italiensk kavaj till mig. Han kom ihåg min kroppsform och storlek från en rejäl GTG-fylla förra sommaren och garanterade att kavajen skulle passa utan ändringar. Vilket öga och minne!
(jag minns inte ett skit) Jag är mycket nöjd, även denna gång!
 

Kiddy

Panerai
2-Faktor
Ernesto fixade fram en Tudor-pärla till en annan KS medlems säljannons. Respekt! Tack, det uppskattas!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Ernesto är en helyllekille att lita på i alla väder. Vi bytte runt lite i en affär vi båda var nöjda med. JLC meteoritklockan blev min. Sjukt nöjd med den.
 

M.U

Rolex
Köpte en slips på fyllan. Grymt bra service! Minns inte vad jag swisha, men det var säkert rimligt! 10/10 hade gjort igen.
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Bytt en BB plus lite cash mot en pam 425. Allt sköttes väldigt smidigt och var som beskrivet. Simon är en goodguy till 110% som flertalet andra i denna tråd kan intyga. :)
 
Topp