• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

ERROYL E30

Elmo

Breitling
Kära gurus,

Vad tycker ni om sånt här: https://www.kickstarter.com/projects/1910767247/erroyl-elegant-and-enduring-watches

En 2.000-kronors (SEK) automatisk helt ok klocka, eller är det skräp? Jag tyckte den var snygg och har pledge:at en "White". Gillar visarna! Känns lite osäkert och "tunt" hela upplägget, men till det priset kan jag tänka mig att chansa.

0ca1488517bdf73c44a045f6a70c8151_large.jpg
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Jag tycker det ser ut att vara en bra och snygg klocka för de pengarna! Jag ser inga fel och Miyotaverket lär ticka bra mycket längre än andra Germaisians med billiga kinaverk.
I denna prisnivå ser jag bara Seiko och Citizen och möjligtvis Certina och Tissot (men då får man nog höja budget någon tusing) som konkurrenter/alternativ. Flera lär nämna Orient, men de vågar jag inte rekommendera då jag är obekant med dem.
Gillar du den så kör! :)
 
Topp