• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad ETA 2836-2 / 2824 urverk *nytt pris*

Bjudko

Cartier
Jag hade tänkt bygga mig en eget dykarur men så tappade jag lusten och säljer vidare detta urverk.

Det är ett Rado 2836-2 där dagtavlan och dess hjul har tagits bort så det har blivit ett 2824 urverk. Jag köpte urverket på Ebay tidigare i år där det enligt bilder var helt nedplockat/genomgånget och servat. Mer än så kan jag inte säga förutom att det fungerar som det ska i sin lilla box där det har legat.

999 kr skulle jag vilja ha

IMG_20150515_113845.jpg

IMG_20150515_113856.jpg
 
Senast ändrad:
Topp