• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Eterna från 1950

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Tuff! Grattis, bra fångat! Släng in ett WR också vetja!
Testa!

Håller inte med, hemmameckat kan inte bli lika genuint koolt som gamla härliga grisband. Men det är ju bara att testa sig fram.

Tycker hemmameckat ofta fungerar bättre än 97% av alla andra band, allt förutom gris då dvs... ;)

Här kommer både WR och bilder på hemmameckat. Inte lika coolt som gris men jag är hyffsat nöjd med looken ;)

20150731_122443.jpg

20150731_120721.jpg

20150731_120649.jpg
 

Kamelen

Cartier
Detta är resterna av samlingen om du tittar noga så är det två tankar bägge skruvade boetber.
Chronon är från 38 och den enda köpemaskinen val 22.
Roligt att du tycker om dom
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg
En del av en gammal samling.Ursäkta kvalitén på foto
Jäklar vad läcker kronograf! Önskar jag hittar en lika tuff en dag. De andra är riktigt fina med och det ser ut som att du har en likadan svarttavlad dom jag har, nr 3 dvs. Om detta är vad du har kvar måste samlingen varit sjuk innan. Mycket fint och man ser att Eterna tillverkade mycket fina armbandsur förr.
 
Topp