• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Eterna (vaughan) kollektivt bud....

Aron72

Cartier
Har en eterna sedan tidigare i 18k, bra arbete i boett och all finish lite tråkigt verk dock, setillas motsvarighet till eta2824.. Drog in i en budgivning på en vaughan, eterna inhouse, me like design meeen med tanke på märkets anonymitet och nuvarande status vad hade ni budat???

Dvs, klocksnacks medelbud baserat på era maxbud, lovar att lägga mig på ert snitt, funkar det får jag klocka till annars kommer den senare... ( statistiska metoder tillämpas och excel, dvs skräp uppochner ned filtreras bort)

//Aron
 

Brutus

Cartier
2-Faktor
Väldigt vanligt märke hos gråhandlare så hade inte budat ihjäl mig på en auktion. Vad är officiella listpriset?
 

Brutus

Cartier
2-Faktor
Hmm, snygg men finns mycket klockor med liknande design (t.ex Zenith). Så norr om 20 k hade jag nog inte gått. Med 42 mm och stor urtavla så kommer du nog att uppleva den stor, men det kanske du har tänkt på redan!
 

Aron72

Cartier
Hmm 43k i 18k bra deal eller inte? Guld betalar man ju liiite mkt mer för än guldvärdet... Sugen men inte 100!
 

Aron72

Cartier
Ahhh lade ett sketbud och fick napp jämfört med angivet pris. Har ju redan guldklocka, ( från samma säljare, dvs ok) 43k är ju en slant... Får man igen det? Knappast inte en Rolle... För den pengen kan man ju få en sub nodate..... Ahhhh!
 
Topp