Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Eterna (vaughan) kollektivt bud....

Diskussion i 'Diskussion' startad av Patric Aronsson, 5 juni 2015.

1. Patric Aronsson
    Trådstartare

Patric Aronsson Friends of KS

Har en eterna sedan tidigare i 18k, bra arbete i boett och all finish lite tråkigt verk dock, setillas motsvarighet till eta2824.. Drog in i en budgivning på en vaughan, eterna inhouse, me like design meeen med tanke på märkets anonymitet och nuvarande status vad hade ni budat???

Dvs, klocksnacks medelbud baserat på era maxbud, lovar att lägga mig på ert snitt, funkar det får jag klocka till annars kommer den senare... ( statistiska metoder tillämpas och excel, dvs skräp uppochner ned filtreras bort)

//Aron

2. Brutus

Brutus Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Väldigt vanligt märke hos gråhandlare så hade inte budat ihjäl mig på en auktion. Vad är officiella listpriset?

3. Patric Aronsson
    Trådstartare

eterna ref 7630.41.61.1186

4. Patric Aronsson
    Trådstartare

Listpriset löjligt, chrono 24 snabbkoll ca 28kkr.

5. Brutus

Brutus Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Hmm, snygg men finns mycket klockor med liknande design (t.ex Zenith). Så norr om 20 k hade jag nog inte gått. Med 42 mm och stor urtavla så kommer du nog att uppleva den stor, men det kanske du har tänkt på redan!

6. Patric Aronsson
    Trådstartare

Har faktiskt redan prövat uret, storleken trots mina sugrörsarmar helt ok :)

7. Patric Aronsson
    Trådstartare

Hmm 43k i 18k bra deal eller inte? Guld betalar man ju liiite mkt mer för än guldvärdet... Sugen men inte 100!

8. wotan

wotan Borgare

Från:
    stockholm
    Känner du dig inte hundra så bör du avstå, lita på magkänslan.

9. Patric Aronsson
    Trådstartare

Ahhh lade ett sketbud och fick napp jämfört med angivet pris. Har ju redan guldklocka, ( från samma säljare, dvs ok) 43k är ju en slant... Får man igen det? Knappast inte en Rolle... För den pengen kan man ju få en sub nodate..... Ahhhh!

Mårtenssons ur Brookfield