• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ett år på KS...

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Idag är det 1 år sedan jag registrerade på på KS och tog mina första steg ut i klockträsket. Och vad ska jag säga... ...ett år senare sitter man fast duktigt och har gyttja upp till näsan :)

Tack vare er har min kunskap om, och intresse för, klockor ökat exponentiellt under året. Och ju mer man lär sig, desto mer inser man hur lite man kan.

Det gångna året sammanfattas enklast så här:

2 april 2013:
IMG_1304.jpg


2 april 2014:
IMG_1293.jpg


Så tack till forumledningen och alla medlemmar för ett grymt bra forum!!

Och va fan.. en liten tävling kan väl vara på sin plats. Posta en bild på din favoritklocka innan kl 20.00 ikväll så har du chans att vinna ett litet pris!

//Sue
 

BME

Cartier
Trevlig förvandling eller hur! :)
En helt annan känsla att dra på sig en Explorer eller Speedy än att köra med en diesel klocka eller hur!
Ökad livskvalitet :)
Grattis!
 

isbjörn

Panerai
Grattis på 1årsdagen! trevlig utveckling i klocklådan.

En bild säger mer än tusen ord så det är inte så svårt att räkna ut varför detta är min favorit. :)

GMT_all_in.jpg

Ja! Där har vi anledningen (-arna) till att jag nu blivit osäker på den tråk-sub jag haft sikte på sedan länge.

skickat via mobilen och Tapatalk
 
Topp