• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ett foto på nya favoriten, Grand Seiko SBGM001

john b

Rolex
blaskalupload.jpg

Perfekta klockan!
Grym på alla vis. Man kan ana viss inspiration från Rolex, men vafan. Inte mer än vad som är ok enligt mig.

Skönt att kunna fota lite, som småbarnsförälder kan det vara lite snålt med egentid ibland....
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Grym bild John! Tycker den visar klockans sanna jag bra. Körde på läder länge, men har såklart även burit den på länk. Även om länken höjer helhetsintrycket i och med att länken är riktigt trevlig så föredrar jag den nog faktiskt på läder så nu är den på läder igen (vilket flumsnack).

Underbar klocka som sagt.
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Min graal.
Mrs Mforce har inte varit så förstående. Var nåt om att vi inte säljer huset ,bilen eller skippar semestern för att jag ska köpa nån jävla Seiko.
Funderar på att skaffa mig ett mer välbetalt jobb.
Problemet med det är väl att jag då faktiskt blir tvungen att arbeta när jag väl är där.
Decisions, decisions...
 

Geparden

Audemars
Så det var du som snodde den framför näsan på mig.. ;)
Grattis som fan till en favorit!
Dyker nog upp fler på forumet inom kort.
 
Topp