• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko King Quartz, Seiko Silverwave & Sea Horse Prisbump 26/7

JaTack

Rolex
2-Faktor
Pris
X
Returpolicy
X
Bilder Skickat
  1. Ja
Håller på med en rensning av mina saker här hemma. Har samlat på mig mer och mer och mer.. Nu sätter jag punkt för det och lägger ut alla de klockor som jag inte använder kontinuerligt eller som jag inte kan försvara att ha kvar av andra skäl.

Se bilder för mer info om skick. Ställ gärna frågor om ni undrar någonting.
Ingen retur på klockorna så länge de kommer fram i utlovat skick.


Såld på Tradera. Seiko King Quartz 9923-701A med snygg tavla. En del av pläteringen är bortskavd och det finns repor, se bilder. Men den går bra. Ungefär 35mm, men på grund av sin form så tycker jag att den bärs större.
Pris: 1000 (1200) kr inklusive spårad frakt

DSC_4625.JPG

DSC_4697.JPG
DSC_4695.JPG


Utlagd på Tradera. Seiko Silverwave Z 7546-6060, 39 mm exklusive krona. Fungerar fint nu men har haft problem tidigare som såklart skulle kunna komma tillbaka, Se denna tråden:
https://klocksnack.se/threads/utren...r-seiko-dykarkrono-500kr-prisbump-22-3.51358/
Pris: 750 (900) kr inklusive frakt
DSC_4630.JPG
DSC_4631.JPG
DSC_4632.JPG


Såld Seiko Sea Horse 7625-8240, 37mm. Jag har inte så bra koll på denna klocka då den knappt har använts, kommer därför utan band. Jag vet att den går och har inte reagerat på gången. Men jag kan inte säga exakt. Liten spricka längst ner i glaset.
Pris: 450 (500) kr inklusive frakt
DSC_4627.JPG
DSC_4628.JPG
DSC_4629.JPG


Såld Grand Seiko 5722-9991.
Tavlan är skadad, därav priset, annars går den okej och det kommer även med ett GS-spänne. Skadan är gammal och sålunda ingen fuktskada som nu påverkar urverket. Klockan sitter dessutom på ett krokodil/alligator-band som inte är använt väldigt många gånger. 36-37mm exklusive krona.
Pris: 4 300 kr (4500) inklusive rekad frakt 3,9k head only
DSC_4619.JPG
DSC_4620.JPG
DSC_4621.JPG
DSC_4622.JPG
DSC_4623.JPG


Såld Seiko Chronograph, V657-9010. 39mm exklusive krona. Nytt batteri som tickar i den, har bara legat och jag har aldrig använt den. Det är något som liknar rost under glaset, se bild 2.
Pris: 250 kr inklusive frakt.
DSC_4633.JPG
DSC_4634.JPG

DSC_4635.JPG


Sålda Två som jag inte har någon aning om, båda för 50 kr plus valfri frakt.
DSC_4676.JPG
 

Bilagor

  • DSC_4626.JPG
    DSC_4626.JPG
    88 KB · Visningar: 1,420
Senast ändrad:
Topp