• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ett kärt återseende...

K-S

Rolex
2-Faktor
...som ni vet så har jag alltid hävdat att en SubC är den ultimata klockan OCH att det var min keeper, förbokad av mig samma dag som den släpptes på Basel (2010) och köpt som en av dom första som släpptes, en V-Serie, hade den på armen när min son föddes bla bla bla...

Men fick ett sjukt sug efter en AP RO så jag förivrade mig lite och ville inte vänta så jag bytte in min älskade SubC mot APn med Lunkan, även om APn är en riktigt riktigt grym dinka så har jag grämt mig i tysthet och hela tiden kännt att jag inte borde gjort det, visst jag kan alltid köpa en ny SubC, men det skulle inte vara samma sak....


Så för nån vecka sedan så mailade jag Lunkan och frågade om jag inte kunde få köpa tillbaka den, visst sa han, han har använt sin DJII typ hela tiden, sagt och gjort, pengarna fördes över och nu är min alskling tillbaka...
77BBB113-A079-4C6B-B0D1-4655E2E47415_zps1n9b6xao.jpg


MEN, ni har kanske märkt att jag inte postat några bilder på APn på ett tag, tyvär så var något tvunget att lämna...






































Men inte APn, den lämnade jag in innan påsk till Nymans för att aktivera APs tredjeårsgaranti, man registrerar sin klocka hos AP online och får en sticker hemskickad till sig och denna lämnar man till en AD med cert och klocka och dom gör en kostnadsfri service som inkluderar trycktest och efter det så får man en sticker stämplat av ADn i certet som verifierar att man fått ett extra års garanti...

Riktigt bra service av Nymans fick jag som även slängde med en riktigt schysst travelbox...
7C58E41A-E719-487E-9300-C89B01D2D508_zps0jrmsqcf.jpg


49FA5EE2-CD70-491A-BF39-DFD1D394E606_zpsg5ogbqaw.jpg


2E190460-5630-48EF-868E-16EC541ECAF6_zpszuswv2sy.jpg


2D395B51-4B82-44DC-8D81-F2B1ADA7F9BB_zpslvvbzaq4.jpg





Men men men, något var tvunget att lämna som jag sa....det blev min Eterna som flippades till JS....


0A8C571D-481C-47E3-9B06-707C76683364_zpsg6gmliez.jpg





Slutet gott allting gott, nu har jag den duo jag vill ha från början, en AP RO och min SubC....

Riktigt nöjd!

trevlig helg på er kamrater...
Grymt MK
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Två fina klassiker du har där masterkiller!
Det är märkligt att vissa klockor sätter sig lite extra.

Kul att allt är återställt!
 

Amme

Cartier
Travelbox och grejer...
Själv fick man betala 1500:- för frakt, vänta 4 mån och inte ens ett kaffe under tiden den hämtades från lagret :)
 
Topp