• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ett köp jag inte ångrar

mruhr

Panerai
2-Faktor
Tack China. Du har verkligen visat en god kunskap med dina inlägg som jag verkligen uppskattar. Om jag i framtiden skulle få fram något intressant objekt så motser jag igen dina kunskaper och råd.

Det kan vara intressant att även invänta de andra för att få en så objektiv bedömning som möjligt.
Men min egen realistiska bedömning är att den bör ligga runt 20-40`. Men det är inte illa tycker jag. Jag har lämnat in den för service och får den åter i augusti och jag har bestämt mig för att behålla den. Har specialbeställt ett ljusbrunt lizard ödla till denna. Någon gång i augusti så blir det fler bilder på detta ekipage.

/Anders

Helt rätt, om du fått den servad och du gillar den är det en solklar keeper-med risk för att verka väldigt spretig i mina kommentarer så måste jag säga att den var väldigt vacker- komplikationer till trots
 
Topp