Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Ett litet paket landade...och jag är imponerad!

Diskussion i 'Diskussion' startad av The Pell, 18 maj 2013.

1. The Pell
    Trådstartare

The Pell Stadsbo

Från:
    Göteborg
    Jag kan inte stoltsera med någon vidare samling. Inte heller är raden exklusiva ur som passerat något som får folk (KS-are) att höja på ögonbrynen. Men det har trots allt suttit en del fina klockor på handleden - allt från Tag Heuer, ett gäng Omegor (Smp, AT) och en Submariner.

Har nu sålt av det mesta och fokuserar på billigt, udda och kul. Då kände jag mig tvungen att inhandla ikonen bland billiga klockor bara för att testa: Seikos dykarlinje, närmare bestämt en SKX009.

Helvete vilket frän klocka! Snygg, håller tiden finemang, rejäl och äckligt billig. Var faktiskt beredd på en plastig upplevelse men icke!

Skall man landa i det fördömda Seikoträsket trots allt?

80talisten gillar detta.
  2. urinvånaren

urinvånaren Guest

Lite bilder?

3. BluesmanV8

BluesmanV8 Biskop

Japp!
    Landa mjukt och ta dig sakta framåt.[​IMG]

4. 80talisten

80talisten I wish a could afford a real gold Rolex!

Från:
    Eskilstuna
    Kul inköp! Nu kommer det att sluta med en MM300 ;)

5. The Pell
    Trådstartare

The Pell Stadsbo

Från:
    Göteborg
    Hehe, vi får väl se. Men av de dyrare rackarna så måste jag hålla den där brutala Springdrive-dykaren som Molle har, minns inte modellnr nu, som favorit.

6. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Du inser väl att du just klättrat upp på första stegpinnen :)

7. fredtiger

fredtiger Stadsbo

Lite skrämmande hur fina och bra klockor det finns för rimliga pengar... Grattis till en fin klocka!

På tal om rimliga pengar, vad kostar en sådan rackare? Hur väl håller den tiden?

8. China

China Guest

Välkommen till lågpristräsket, släpper man statustänkandet så finns det mycket att hämta.;)

The Pell, 80talisten, Birchgrove och 1 annan gillar detta.
  9. 80talisten

80talisten I wish a could afford a real gold Rolex!

Från:
    Eskilstuna
    SBGA029, stålvarianten.

Chuck gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield