• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ett mjukt paket

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Sent ska syndaren vakna och inse att han behöver en klockrulle.
Lädergurun Cheepo var inte sen att erbjuda sina tjänster och idag landade en formidabel förvaringslösning.

För att vara lite käringen mot strömmen beställde jag en modifierad 6-fickorsrulle med plats för fem ur och där den 6:e fickan blivit anpassad för straps och verktyg.

Som alltid när cheepo63 fixat är jag sjukt nöjd! :) Tack igen
image.jpg

image.jpg

image.jpg
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Snygg! Men ska man vara petig så skulle jag inte vilja ha nitar på insidan mot klockorna. Men det är väl iofs en minimal risk. Inte värre än när de är på armen... ;)
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Snygg! Men ska man vara petig så skulle jag inte vilja ha nitar på insidan mot klockorna. Men det är väl iofs en minimal risk. Inte värre än när de är på armen... ;)
Får bo en med skinnband och inte länk i det boet. :) men jag tror det är lugnt. Som sagt, de lever farligare på armen.
 
Topp