• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ett pang-pris!

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
jo ett ok pris, var o kollade på den, lysmassan är svart och har trillat ur på både tim och minutvisare, rätt sliten boett, hade haft ett hårt liv.

Kaplans tar väl 20% på klubbat också -> 10440:- så det kan nog vara vettigare att köpa en fin nyservad om man kan hitta en privat för 15-17 imho...
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Jo möglig var den men även om en service skulle behövas så skulle de nästan bli billigare än de liknande exemplar man ibland ser på K&S. Tyckte mest det var intressant att en klocka från Kaplans för en gång skull var "billigare" än de klockor vi säljer privat utan provisioner etc!
 

Fabian

Patek
2-Faktor
masterkiller skrev:
På tal om Speedy, vad är det för speciellt med den på K&S för 62 000 SEK?


Pre-mon plus helset, antar jag? men fortfarande runt 20k dyrare än vad jag hade gissat. Har jag missat någon annan faktor till priset?
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Aurum skrev:
masterkiller skrev:
På tal om Speedy, vad är det för speciellt med den på K&S för 62 000 SEK?

Det mesta... NA kanske kan utveckla det hela.

Mycket av vad mänskligheten vet om detta förunderliga och föränderliga djur vi kallar 2998 finns samlat här: :ugeek:

http://www.vintageure.dk/DesktopDefault.aspx?tabid=326

Och heldigtvis på ett smukt språk de flesta av oss förstår åtminstone en bitte smule av... :D
 
Topp