• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ett stort tack!

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Tack till er alla, Registered !

Vi har haft ett riktigt roligt år, även om det varit lite skakigt där ett tag. Ni höll ut i de svåra perioderna då sidan gick ner lite hipp som happ, nu är vi beredda på att växa ännu mer (utan att få växtvärk).

Vi når snart 200 000 inlägg, antingen sent i kväll eller imorgon. Väldigt nära 2000 medlemmar också. :)

Här är lite statistik för att sammanfatta året.

Skärmavbild 2013-09-04 kl. 16.44.41.png

Kurvan visar ju knappast på någon nedgång, så jag hoppas att det håller i sig. :)

Skärmavbild 2013-09-04 kl. 16.45.14.png

En sammanfattning av året. 11,2 miljoner gånger har ni klickat på sidan (era galningar). 131 424 unika besökare(!)

bild-3.JPG

Lite infographics.
Varje besökare spenderar i genomsnitt 12 minuter på sidan. Det är väldigt lång tid i Internetsammanhang, och vi i ledningen får helt enkelt be om ursäkt till nära och kära att vi stjäl fokus. ;)


Nu tar vi och kör vidare med ännu mer klocksnack
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Tilläggas bör, att den här statistiken inkluderar inte all trafik från Tapatalk...
Kan nog plussa på x antal tusen besök skulle jag tro.
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Tack för att ni tillhandahåller något för mig att göra på dagarna så att jobbet inte tar all min tid!:D
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Finns det en "Årets tråd"?
Borde vi försöka hitta en sådan? :)


Jag kan, utan att gå in på undersköterskans recensioner eller BCF-tråden, direkt föreslå två kandidater:
1. https://klocksnack.se/threads/varför-jag-uppskattar-en-aggressiv-inkastare-ot.25/ Den första hyllningstråden på KS, tillika den första tråden i diskussionsdelen överhuvudtaget. Klockren analys!
2. https://klocksnack.se/threads/säkerhetsdetaljen.33/ En tråd där den största profilen på KS skryter om sina muskler. Detta sker dessutom när han är, som trådstartaren ovan skulle uttrycka det, helt nyinkastad!
 

KMS

Rolex
Haha, när jag såg notisen om att jag blivit omnämnd i tråden och att den handlade om statistik så trodde jag att jag blivit outad för de sjukt många gångerna per dag jag öppnar sidan :D

Var också inne på det spåret, tänkte att jag har ju visserligen skrivit lite inlägg på sistone men bli omnämnd Ett stort tack, oj oj oj :) !

Riktigt kul att få skriva på svenska, hängt bara på WUS innan KS.
 

Wi

NLA
2-Faktor
Tack till er på ledningen och till alla användare som gör forumet levande och givande..puss på er herrar
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Jag vill också tacka för forumet och speciellt användarvänligheten. Kan på fullaste allvar säga att KS gett ett uppsving i mitt klockintresse som hade gått lite i stå. Tack gubbar!!
 
Topp