• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ett stort tack!

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
Ser fram emot att tacka er som gjort det här möjligt personligen. Tills dess, tack för att ni satte igång det här!
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Stort tack till initiativtagarna och i synnerhet till daviden som dragit ett riktigt stort lass då det gäller utformningen av den här trevliga sidan. Tack.
 

Snårtas

Rolex
Stort tack för ett kul forum med en mestadels varm atmosfär, stort kunnande och intressanta diskussioner. Jag hör nog till medelanvändaren, om det är 12 min/ timme som avses :)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 

Tommytvigg

Cartier
Stort tack till Bossarna som driver KS. Helt fantastisk sida.
Detta forum har hjälpt mej att gå ifrån att vara någon som bara vill ha en stekig klocka, till att idag ha ett genuint och seriöst intresse för klockor.

Mvh Tommy
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Tack KS äntligen fick jag kompisar känner mig inte ensam längre.
För mig är detta forum lite som Sound of Music, upp på den gröna kullen, samla in familjen å få köra lite doooo reeee miiii.
Krya på er mina vänner, och god fortsättning på det nya året.
 
Topp