• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ett stort tack!

Erito

Omega
Tack till er som driver o underhåller sidan!
Tack också till alla nya vänner man har skaffat här och till er man har gjort affärer med ;)
:seiko:oris::omega:
 
Tack för en fin sida. Och tack för att man får vara med trots få inlägg.. Ni gör ett bra jobb även för oss "lurkare".

Peace/Chrille
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Intresset kring klockor bara växer och växer sedan jag reggade mig här på KS. Igår spenderade jag drygt 3h i streck på KS när tågtrafiken havererade intill Stockholm. Stort tack, det var det som räddade mig från att gå bärsärk på sj!
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Paul Wall var väl snubben som gjorde väldigt dålig hiphop och grillz till andra tveksamma artister?
Men han slog väl aldrig här i Sverige?

Tack Paul_Wall!

Har haft textraden "She's a rich bitch and money makes her honey flow" på hjärnan i sjukt många år utan att komma på vem som var artisten. Ditt nick satte fart på de grå; Jean-Paul Wall i gruppen Surf Turf med låten Rich Bitch från albumet Honeybunnybedboy från 1988! :)

Tidsdokument: https://myspace.com/surfturfstockholm/music/song/rich-bitch-36375234
 
Även jag som newbie gratulerar forumet som blivit 1-åring.

Kul att kunna läsa det alla kunniga skriver, skön stämning också med få pekpinnar och hjälpsam attityd. Önskar bara att jag kunde släppa sargen och bestämma mig för vad jag verkligen vill ha för klocka nr 2 själv...

/gustav
 

Icaras

Rolex
Tack för ett grymt forum med många trevliga medlemmar! Har redan glömt hur jag landade här men skulle gissa på att forumet nämnts i något inlägg av Aquaracer2 på flashbacks klocktråd :)

Kul har det varit och roligare kommer det att bli ;)
 

Icaras

Rolex
Tack för ett grymt forum med många trevliga medlemmar! Har redan glömt hur jag landade här men skulle gissa på att forumet nämnts i något inlägg av Aquaracer2 på flashbacks klocktråd :)

Kul har det varit och roligare kommer det att bli ;)
 
Topp